Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk de Hoek – Nij Beets

Huisartsenpraktijk “de Hoek”

Huisartsenpraktijk & Apotheek voor Nij Beets, Boornbergum, Kortehemmen, Smalle Ee, de Wilgen en de Veenhoop

Ook in deze tijd kunt u met alle klachten of twijfels over uw gezondheid bij ons terecht. Wel vragen wij u om altijd eerst te bellen. Kom niet zonder afspraak naar de praktijk.


In verband met vakantie is Huisartsenpraktijk ‘de Hoek’  gesloten van                    Maandag 8 t/m vrijdag 26 augustus

Wij verzoeken u vriendelijk om uw medicijnen op tijd bij ons te bestellen

- vooral om onze collega’s te ontlasten tijdens de zeer drukke vakantieperiode.
- voor een optimale medicatie bewaking

Uitsluitend voor spoedeisende zaken overdag, belt u de Huisartsenpraktijk te Beetsterzwaag via tel 0512-381301.
Uitsluitend voor spoedeisende zaken na kantooruren en in het weekeinde, is de Dokterswacht te bereiken via 0900-112-7-112.
Bestelde medicijnen kunt u daar  2 dagen  later ophalen.

 

Huisartsenpraktijk de Hoek
Tolhekbuurt 28 9245 HX Nij Beets

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Heeft u een klacht of bent u ontevreden over de waarnemer, dan stellen wij het op prijs dat u dit allereerst met de waarnemer bespreekt. Vindt u dit moeilijk, dan kunt u dit ook bespreken met uw huisarts.  Als dat voor u ook lastig is dan kunt u alles met bovengenoemde klachtenfunctionaris bespreken.  U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE